27 Eylül 2017 Çarşamba

KEÇE KUĞU ÇANTA

              Günaydın Çok Kıymetli Takipçilerim.
Bundan bir kaç ay önce yakın  akrabamızın yeni aldığı evine  hayırlı olsuna gittik. Allah nazardan saklasın evi çok güzel olmuş. Yüce Mevlam Sağlıkla huzurla oturmayı nasip etsin.Tabi benim kokoş kızım bordo renk kıyafet giyeceğine karar vermiş anne bana  bordo kuğu çanta yaparmısın  deyince anne yüreği dayanır mı  malzemeleri alıp Kuğu çanta yaptım güle güle kullansın biricik prensesim.
 Akrabalardan, Arkadaşlardan,  çok sevdiğim  Dostlarımdan kendilerine Kuğu Çanta  yapmamı isteyenler var fakat hepsine gönül istiyor ki yapayım hediyeleşmeyi çok seviyorum. Ancak boynumdaki fıtık beni çok rahatsız ediyor. Doktorum (Şahin YÜCELİ) bir tane bardağı bile elimde yıkamamın yasak olduğunu söylüyor.  Kendimi  fazla yormadan kolumu dinlendire, dinlendire  kızımın  isteklerini  yapmaya çalışıyorum.  Kim isterse öğretmeye hazırlanmasında yardım etmeye  ben varım sizde yapmaya varsanız bir kuğu çantanız olabilir.   
                                  SAĞLIKLA KALIN
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.