8 Haziran 2017 Perşembe

KALİTE BİRİMİNDE EĞİTİM

 Hayırlı Ramazanlar çok Kıymetli Takipçilerim...
Günler su  gibi akıp  geçiyor  bu gün ramazan ayının 13. günü  Yüce Mevla'm  sağlık huzur  içinde ramazan ayını  tamamlamayı  bayrama erişmeyi  nasip etsin inşallah. Ramazan  öncesi  iş hayatımda kurs, seminer eğitimler, toplantılar  derken olduğundan çok yoğun bir temponun içindeydim, bu nedenle ister istemez bloğumdan uzak kaldım yayınlanması gereken kayıtlarımı taslak olarak hazırladım fakat bir türlü fırsat bulup yayınlayamadım ara ara fırsat buldukça yayınlayacağım.
 
18.04.2017-20.04.2017 tarihleri arasında Merkez Müdürlüklerimizde  Kalite Yönetim Sistemi  İş ve İşlemlerini yürüten arkadaşlara Kalite Biriminde eğitim verildi. Vermiş olduğum eğitim inşallah faydalı olmuştur. Üç gün uzak ve yakın Merkezlerimizden gelerek eğitime katılan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
Eğitimin 1. günü  öğlen arası   arkadaşlarla hoş sohbet ortamında yemek yenildi. Yüce Mevla'm nasip ederse  Emekliliğime iki yıl kaldı emekli olduğum zaman  yaşadığım bu güzel anları baktıkça hatırlamak için bloğumda arşivliyorum. Sağlıkla kalın. 

2 yorum:

  1. İnşallah sağlıkla 2 yılı tamamlayıp emekliliği hak edersiniz

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.