27 Nisan 2012 Cuma

YENİ YAPTIĞIM FİRKETE İŞİ ÇANTA


Hayırlı Cumalar Sevgili İzleyenlerim
Allah'ım İşlerimiz ve hizmetlerimizle ilgili azimde,gayrette ve verimlilikte muvaffak kıl! 

Annelerimiz hep söylerlerdi  kız evden çıkana kadar çeyiz yapması bitmez şimdi annelerimizin sırasını bizler aldık elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya gayret gediyoruz .Ben elişi yaptıkça kızım anne yapma  zaten çalışıyorsun çok yoruluyorsun ne gereği var niye yapıyorsun,  yapıp bitirdiğim zamanda  anne ellerine sağlık çok güzel oldu iyi ki yapmışsın diyor.Kızım inşallah en güzel günlerinde kullanır.Allah 
hepimizin çocuklarına sağlık versin.

ŞU FULARIN GÜZELLİĞİNE BAKARMISINIZ.

 Hem  iş arkadaşım hemde çocukluk arkadaşım Tülin tatesal  dün sağolsun bana bu fuları örmüş hediye etti çok mutlu oldum arkadaşımı allah nazardan saklasın çok becerikli yapılışını ve diğer işlerini görmek isterseniz  bloğundan bakabilirsiniz.   çok teşekkür ediyorum arkadaşım ellerine sağlık...

8 yorum:

  1. Sibelcim ellerine sağlık asıl becerikli olan sensin,çanta çok güzel olmuş,Berra da sağlıkla,huzurla,güzelliklerle kullansın....hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  2. Allah
    hepimizin çocuklarına sağlık versin.Amin...elinize sağlık çantanız harika olmuş .

    YanıtlaSil
  3. HARİKALARR...
    EMEĞİNE SAĞLIKK CANIM..
    AMİİNN DİYORUM CANI GÖNÜLDEN DUANA.
    CUMAN HAYIRLI VE MÜBAREK OLSUNN.
    ÖPÜYORUM CANIM.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. Canım çantaya bayıldım ellerine
    emeğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. canım benim eline emeğine sağlık...
    çok güzel olmuş...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık sibelim harika emeğine sağlık amin canım
    :)

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.